Re: Regeneracja bębna światłoczułego w drukarce OKI LED ?

Autor: badworm (nospam_at_post.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 12:11:30 MET DST

"Błyskacz" wrote:
> Mam nadzieje, że nie jest to NTG ... pytanie jak w temacie ... czy to
> możliwe ? Bęben przewidziany jest na jakieś 5000 str, zrobił gdzieś ze
> 2tys - wydruki są dobrej jakości - ostre nie rozwyte, ale w jednym miejscy
> drukarka wstawia kropke, kropka ta powtarza się na stronie w odleglościach
> równych długości kręgu podstawy walca - bębna światłoczułego . Zresztą jak
> się przyjżeć to na bębnie zawsze w tym miejscu jest właśnie " przyklejona "
> odrobina toneru / jeśli ją się zetrze to pojawia się odnowa natychmiast
> po rozpoczęciu wydruku / . Nie pomaga czyszczenie itp. zabiegi.
> [...]
Nie wiem, czy OKI Page 6W ma ten sam bęben co 8W lite ale w tej
ostatniej bęben teoretycznie wystracza na 10000 stron(przy wydruku
ciągłym) a przy drukowaniu w seriach 3 stronicowych ma starczyć na
8000 stron. Tak więc trwałość bębna zależy mocno od ilości drukowanych
stron. Do tego dochodzi jeszcze jedna rzecz, o której niedawno się
dowiedziałem: bębny w drukarkach laserowych mają ograniczoną żywotność
czasową, czyli nawet przy minimalnej eksploatacji mogą stracić sowje
własności po upływie określonego czasu(zazwyczaj 3 lata).

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm<małpa>post<kropka>pl
http://www.gusnet.prv.pl GG# 2400455(około 22)