Jak to ustawić ???????

Autor: antares (gotan_m_at_wp.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 21:31:37 MET DST

Witam !
Może NT ale spróbuję.
Mam następujący problem.
Kolega pracuje na Win NT karta graficzna Matrox G200, Monitor 19".Chciał się
pobawić z ustawieniami rozdzielczości monitora, no i klęska.Ustawił
maksymalną i karta nie wyrobiła, na monitorze widnieje przemieszczający się
napis mówiący o częstotliwości poza zakresem. Włożyliśmy moją kartę,
zainstalowaliśmy i było ok. Następnie włożyliśmy znowu jego i zonk, to
samo.Podejrzewam, że trzeba usunąć jakiś plik identyfikujący kartę graficzną
i na nowo ją zainstalować jako nowe urządzenie, tak jak moją kartę.
Gdzie znajduje się ta informacja, skąd usunąć plik i jaki, a może jest
jakieś prostrze rozwiązanie tego problemu.

Dzięki !
Pozdrawiam!