Re: Samsung 753 DFX ????

Autor: antares (gotan_m_at_wp.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 21:19:03 MET DST

Użytkownik "towarzysz Vader" <vader_at_nospam.regionalna.net> napisał w
wiadomości news:3D8B0EDD.7040606_at_nospam.regionalna.net...

> Otoz to, tez kupilem taki monitorek bratu do ATi Rage 128 - obraz ostry,
> ze mozna sie golic ;-). Moze karte graficzna ma gostek kiepska?

Mam Leadteka Winfast GeForce2 Pro
Dzięki wszystkim za opinię. Oddałem go do sklepu i czekam na opinię. Co
dalej jeszcze nie wiem .Wolałbym, żeby dali mi nowy egzemplarz, bo jak trafi
do serwisu, to mogą być z nim dalej kłopoty.Może podpowiecie jak mam dalej
postępować ?
Pozdrawiam !