Problem Z Drukarka

Autor: Frazes (bonus2002_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 20:43:55 MET DST

Witam !

Moj znajomy (nie dysponujacy dostepem do sieci) poprosil mnie o pomoc
w pewnym problemie z drukarka, jednak ja nie potrafie mu pomoc i
pomyslalem, ze moze tutaj znajde kogos obeznanego w temacie.
Oto tresc jego listu:

"witam.
mam pewien problem. jestem od niedawna posiadaczem drukarki
atramentowej
HP940c. uzupelnialem juz pojemniczki na tusz czarny i kolorowy tuszem
Fullmark. zgodnie z instrukcja i rozwaga.
mam problem z wydrukami w kolorze. moja drukarka prawidlowo drukowala
kolory, ale od kilku dni cos sie stalo i nie drukuje poprawnie koloru
zoltego oraz innych kolorow, gdzie wystepuje domieszka zoltego.
uzylem kompletu tuszu przeznaczonego dla drukarem zgodnych z moja.
wszystko spradzilem, oprogramowanie jest zainstalowane poprawnie,
dysze nie
sa zapchane. nie ma zadnych zastrzezen.
oprocz jednego. tusz w zbiorniczku dla koloru zoltego jest ciemniejszy
niz
ten ktory byl na poczatku (gdy kupilem oryginalny wklad wraz z
drukarka).
nie pomylilem komor podczas uzupelniania tuszu, wiec to nie o to
chodzi.
postanowilem sprawdzic od srodka jak to wyglada. wlozylem igle ze
strzykawka
do konca i odsaczylem troche tuszu ze zbiorniczka. nie wiem czy to
jest
normalne, ale caly atrament byl mocno napowietrzniony oraz o jasnym
odcieniu
pomaranczowego koloru z miejscowymi ciemniejszymi plamami, wpadajacymi
do
jasnego brazowego.
co moglo pojsc nie tak i co mam zrobic aby znow moc drukowac kolor
zolty i
jego odcienie.
w tej chwili drukuje pomaranczowym zamiast zoltym. (pozostale 2 kolory
drukuje poprawnie - jest odcien C i M)

psiknalem troche tuszu (odsaczonego z komory) na chusteczke biala i
odcien
jest taki jaki prawie powinien byc, mozna powiedziec srednio jasny
zolty.
gdy przycisne biala chusteczke do dysz glowicy, odcien jest ciemno
pomaranczowy (gdy to robilem wczesniej z tuszem oryginalnym HP odcien
byl
jasno zolty).
prosze o rade i pomoc.

moze nalezy ten kolor zolty czyms rozcienczyc, moze trafilem na
wadliwy
egzemplarz zestawu do uzupelniania?"

Pozdrawiam.
Frazes