Re: samoczynne włączanie się komputera ?

Autor: Maciej \ (abraham_at_somewhere.in.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 16:06:11 MET DST

raku wrote:

> ale nic w biosie nie zmieniałem od miesięcy...
> ostatnio wpiąłem nową sieciówkę - to jedyna zmiana w sprzęcie
> ma ona chyba opcję WOL, ale nie podłączyłem kabelków do płyty głównej
Bynajmniej niekoniecznie. Dobre karty sieciowe procz mozliwosci budzenia
(WOL) komputera przy pomocy kabelka mogą go tez budzic przy pomocy
stosownej sygnalizacji w ramach zlacza PCI.

Tak wiec upewnij sie ze masz wylaczona obsluge WOL w BIOSie.

--
AbrahaM
Artificial Biomechanical Replicant Assembled for Hazardous Assassination and