Pomóżcie jaka karte graficzna ?

Autor: [Piotrek] (boot_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 13:43:28 MET DST

Witam Sz. grupowiczów

Składam wlasnie nowego komp bo obecny nieco sie juz zestarzal , wlasciwie
wszystko juz skonfigurowalem , zostala tylko karta graficzna ... budzet
pozwala mi wydac na nia max 450 no moze 500zł tylko ze nie wiem jaka mam
wybrac ..
Grafa będzie na plycie Soltek 75DRV5 oraz procku athlon xp 1800+
jaka mam wybrac z obsluga naj. directx? i jakiej firmy ? Poczatkowo
myslalem nad jakims Gforce 4 440 ale przeczytalem kilka nie przychylnych
opini o tych kartach i zrobil mi sie metlik w głowie...
Zastosowania domowe, projektowanie stron , divx oraz gry - głównie w
unreala.

Pozdrawiam serdecznie
dzieki za wszystkie sugestie
Piotrek23