problem z abitem (plyta gl.) + skaner usb

Autor: wek20 (wek20_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 13:32:13 MET DST

witam

mam plyte glowna abit k7t na chipsecie via
mam takze skaner hp 2200c na usb
i mam z tym taki problem, ze czasami skaner sie wiesza, przestaje dzialac,
system go nie widzi i jedyne co pomaga to restart komputera (czasami
wystarczy odlaczyc na chwile skaner od pradu, ale to nie zawsze skutkuje)
dzwonilem do serwisu hp i mi powiedzieli, ze to wina mojej plyty glownej a
dokladniej mowiac chipsetu!!!
czy to prawda? czy da sie na to cos poradzic?
isnatlowalem juz nowe 4in1, usbf itp...

z gory dzieki za porady
pozdrawiam