Re: system na baracudzie

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 13:05:34 MET DST

On Thu, 19 Sep 2002 23:05:45 +0200, "Remek" <reniekpro_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Witam.
>
>Drodzy grupowicze prosze o pomoc.
>Problem jest nastepujacy - zakupilem dysk seagate baracuda 4. Sprawuje sie
>calkiem niezle dopoki dziala jako drugi dysk. Jezeli sprobuje zainstalowac
>na nim cos wiecej poza czystym systemem (np. sterowniki !) - zaczynaja sie
>dziac cuda z autoresetem wlacznie. Kombinowalem juz kilka dni i mam dosc. Co
>wiecej, skopiowalem zainstalowany katalog windy z innego dysku i... dziala.
>Poradzcie prosze co mam zrobic. Stary dysk musze opchnac.

Kupilem Barracude na wiosne i musialem od razu sprzedac z tego wlasnie
powodu: po skopiowaniu wszystkiego jakimkolwiek programem ze starego
dysku BIV nie rusza jako systemowy albo znikaja wszystkie partycje.
Ona chyba nie chodzi z niektorymi kontrolerami (mam Promise na
plycie). Jako drugi dysk chodzila miodzio ale po co mi to?

BV ma miec poprawiony interfejs.

Pozdrawiam

oVo