Re: slawetna K7S5A - co z nia poczac ?

Autor: BAF (baf_at_acn.waw.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 12:51:01 MET DST

> Moglby ktos polecic jakas niedrogo a stabilna plyte ze strony
> http://sklep.age.pl ? W tej firmie kupowalem i jesli bede wymienial to na
> cos co maja na stanie. Z gigabytow jest tam takie cos: KM266 GigaByte
> GA-7VKML (sound, vga, lan, socket A) za 335 zl. Co sadzicie o tej plycie ?

Ja mam K7S5A juz ponad rok (teraz juz w drugim komipe) i przez caly okres
uzytkowania nie mialem powodow do narzekan na nia (w przeciwienstwie do
K7VZA ktora wymienilem za doplata, wlasnie na S5A). Chodzila i na Duronie
800 z 64MB PC100 i 256MB PC133 i na Athlonie XP 1700+ z 256MB PC133 i 256MB
PC266, z Riva128 na PCI ELSA i GF2 MX400 na AGP4x MSI, z pietnastoma roznymi
HDD, nawet z Live!'m, z ktorym tez podobno 'same problemy' ;) Jest stabilna
(w miom przypadku, moze to kwestia egzemplarza) i calkiem wydajna.
Po prostu OK, a jak na te cene to nawet wiecej...

ps. a co do plyt ze zintegrowana grafika, to tez niewiele pozytywnych opinii
spotkalem, ale sam nigdy nie mialem 'przyjemnosci'...