FlyView+zapis materialu=KLOPOTY

Autor: robert (robertsl_at_hoga.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 12:34:56 MET DST

Witam!

 Nabyłem kartę tv FlyView II i myslałem że sobie w prosty sposób zgram jakiś
film od razu do divx w rozdz. np. 640x480 i po prostu się rozczarowałem, a
bez kompresji to np. w tej rozdzielczości ok 60sekund zajmuje ~1GB, więc
filmu nie nagram :(; Ale słyszałem coś o kodeku Mjpeg czy coś takiego, może
wiecie skąd go ściągnąć i jakiego programu uzyć do zgrania film->.avi, bo
ten z karta jest po prostu żałosny.
]

Pozdr