17" czy 19" za max 1300PLN?

Autor: Grzesiek (jagy_at_poczta.fm)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 22:20:27 MET DST

Mam dość mojego AOC 7GLR, po 2 godzinach pracy tak bolą mnie oczy (nawet
filtr Basf nie pomaga), że niemal mam ochotę wyrzucić go do kosza.
Wysupłałem wszystkie oszczędności i chcę kupić sobie monitor, który pozwoli
mi wygodnie pracować. W tej cenie są zarówno 17 i 19, nie wiem jednak jaki
paramert oprócz częst. odświeżania i szerokości pasma wpływa na komfort
pracy??
Jaki monitor wybrać by uratować oczy??? (oprócz tft - Kasa :-(
Dzięki
Grzesiek