Modem-On-Hold

Autor: mayhem (mayhem_at_NOSPAM.space.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 11:25:51 MET DST

Witam!

W sprawch sprzętu jestem laikiem więc pytam tutaj.
Ostatnio przeczytałem w 'supermarketowej' gazetce o modemie z funkcją
Modem-On-Hold, pozwalającej zawiesić połączenie z internetem na czas
rozmowy przychodzącej. Chciałem zapytać czy ktoś zna takie modemy, jaka
jest ich (orientacyjna) cena i czy można taką funkcję uzyskać
programowo (pewnie raczej nie).
Dzięki za wszystkie info.

--
pozdrawiam