Re: Program do naprawy dysku.

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 10:46:52 MET DST

> Szukam programu do naprawy błędów na dysku.
> Mam jakiś problem na dysku, z którym scandisk nie może sobie poradzić
> (chodzi w kółko).
> Norton Utilities odpada gdyż z jakiś przyczyn nie chce mi się
zainstalować.
> Waldek

Napisałbyś chociaż, co to za dysk. A może myślisz, że tu wróżki siedzą?
Z tego, co napisałeś wygląda, że masz badsectory. Wejdź na stronę producenta
dysku i poszukaj narzędzia do formatu niskopoziomowego. Jeśli są to bady
logiczne, to powinno pomóc, jeśli nie, to już nic temu dyskowi nie pomoże -
ratuj dane czym prędzej.

Arkhan.