Re: kaza i siec osiedlowa

Autor: Marcin Tworek (marcintworek_at_post.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 11:20:51 MET DST

> Nie wiem czy pisze na dobra grupe, jezeli nie to prosze o podpowiedz gdzie
> mam sie kierowac.

Grupa zla.

> Ostatnio podlaczyli moj comp w domu do sieci osiedlowej (WMC net) i
okazalo
> sie ze nie moge zciagac plikow przy uzyciu programu Kaza, samo
wyszukiwania
> dziala ale gdy ma juz dojsc do polaczenia z "dawca" nic sie nie dzieji i
za
> chwile szuka nowego.
> Co ciekawe przez SDI tam gdzie pracuje dziala bez problemu.
> Czy ktos spotkal sie z takim problemem, a moze wie jak to ominac.

Administrator sieci zablokowal port na ktorym dziala Kazaa.
Program ten generuje bardzo duzy ruch w sieci, a jesli macie wolne
lacze do internetu i duzo uzytkownikow to jest to calkiem zrozumiale.
Pogadajcie z adminem zeby ustawil serwer tak aby mozna bylo
kozystac z Kazy np. w nocy lub w wczesnych godzinach porannych

> Pozdrawiam,
> Jaro

Pozdrawiam
Marcin Tworek