baracuda IV

Autor: Remek (reniekpro_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 22:45:26 MET DST

Witam.

Drodzy grupowicze prosze o pomoc.
Problem jest nastepujacy - zakupilem dysk seagate baracuda 4. Sprawuje sie
calkiem niezle dopoki dziala jako drugi dysk. Jezeli sprobuje zainstalowac
na nim cos wiecej poza czystym systemem (np. sterowniki !) - zaczynaja sie
dziac cuda z autoresetem wlacznie. Kombinowalem juz kilka dni i mam dosc. Co
wiecej, skopiowalem zainstalowany katalog windy z innego dysku i... dziala.
Poradzcie prosze co mam zrobic. Stary dysk musze opchnac.

Remek

plyta merkury kob635t fsx (na sis), athlon 1,7+,