Odp: Radeonik 7500

Autor: PITmaster (pitmast_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 21:36:16 MET DST

Mam Radka 7500 GigaByte'a na DDR'ach 270/230. Miałem mieszane uczucia co do
jego wydajności ale to chyba wina mojej płyty ABit BX133. Faktycznie karta
zbliżona do GF2 GTS/Ti. Jednak moja jest od nich lepsza po tym jak dałem jej
kopa przy włączonym FSB=125MHz. Poza tym jakiekolwiek inne podkręcanie
częstotliwości pracy układu lub pamięci samej karty bardzo mało daje.

PITmaster

Użytkownik Pawel Galinski <galinski.p_at_wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:amd6lb$1io$1_at_aquarius.webcorp.pl...