Odp: Pytanie odnośnie Photoshopa 7.0 ...

Autor: Jacek M (jacek.malik_at_wp.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 20:39:05 MET DST

> Otóż nie wiem jak wstawić wokół rysunku białą ramkę ...Chciałbym aby
dookoła
> rysunku był cienki biały pasek.
> Oczywiście chodzi o taką jakby ramkę dookoła rysunku o wszystkich równych
> bokach ...

to nie ta grupa powinienes pytac na pl.comp.dtp

moze to zadziala ctrl+A, w menu select wybierz ramka (lub border) i ustal
grubosc (w pixelach) a pozniej wlej bialy kolor.
albo zamien obrazek w warstwe, powieksz obszar rysunku (croping?) stworz
nowa warstwe pod obrazkiem i zamaluj na bialo, calos splaszcz :-)

nie wiem czy tak jest najlatwiej ale zadziala (mam nadzieje)
Pozdrawiam
Jacek