Re: zestaw dla kolegi, prosze o opinie

Autor: Desperado (desperado1979_at_wp.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 19:59:29 MET DST

> CD-ROM 52x LG

Ponoć się psujš ...

> IBM 40 GB 7200 obr.

nie wiem jak z IBM jest teraz, nie tak dawno temu zachowywały się dziwnie
(seria DTLA...)
Polecam Barracudę, która jest chyba najcichszym dyskiem....

> Po mojemu to wszystko oki, aha prosze o porade co do monitora, czy moze
byc
> ten czy zmienic na LG 17 Flatron??

hmm, w ostatni weekend składałem kompa koleżance i sam myœlałem o LG 795FT,
jednak kilku (nie jeden) ludzi doradzało mi Samsunga 17", nie pamiętam
dokładnie modelu... Ponoć parametry b. zbliżone przy trochę niższej cenie...

Pozdrowienia

Desperado