Odp: nowa k. graf bez wiatraka?

Autor: MarkX (markv_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 19:04:12 MET DST

Użytkownik Lopez <lopezpb_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amb1gf$3q6$1_at_news.tpi.pl...
> Czy sa jakies obecnie produkowane k. graf bez wiatraka z samym radiatorem,
> obecnie posiadam g2mx 400 z radiatorem ktory sam zakladalem, ale poniewaz
> jest juz troche za wolna szukam czegos szybszego ale koniecznie bez
wiatraka
> czy jest jakas szansa na dostanie czegos takiego?

hehe ja osobiscie raz widzialem karte gf4 ti 4200 bez wiatraka :) nawet bez
radiatora :) Karty przyszly prosto z chin i te glupki zapomnieli na 3
modelach zamontowac chlodzenia :) Ciekawe co by bylo jakby karta trafila do
klienta:)

--
pozdrawiam
markx