Odp: Napędy LG - prośba o ocenę

Autor: MarkX (markv_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 18:49:29 MET DST

Użytkownik sprocket <sprocket_at_sys.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amc33r$8cp$1_at_news2.tpi.pl...
> Na grupie LG nie ma najlepszej opinii, ale nie miałem problemów z DVD i
> nagrywarami. Co innego czytniki CDx52 Makabrrrrrrrrrrra...;) Sypią się jak
> stare budownictwo...

mam dokladnie takie samo zdanie. O dziwno zadna jeszcze nagrywarka LG nie
spalila mi plytki. No i w czasie kopiowanie moge swobodnie pracowac na
kompie bez obaw ze plytka sie wysypie. Dodam ,ze mialem takie klopoty na
innych nagrywarkach firmowych ,powszechnie uznanych jako bardzo dobre.
Niestety nie moge sie wypowiadac ,co do trwalosci tych nagrywarek ,bo kazda
uzywalem nie dluzej niz tydzien. Za to przewinelo mi sie przez rece z
kilkanascie modeli (x16 x24 x36 x40). Co do DVD to nie mialem stycznosci ,a
napedy x52 trzymam sie od nich z daleka. Nieraz widzialem plyte w 100
czesciach........

--
pozdrawiam
markx