Zwariowaly partycje - PLIZ HELP !!!

Autor: Piotr (piotr88_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 18:41:21 MET DST

Mam dysk 4,1 GB Caviar zawsze mialem na nim jedna 2 partycje fat32,
ostatnio w PartitionMagic zrobilem z 3 GB partycje Fat32, a z 1 GB
partycje Linux, jednak chcialem skasowac partycje Linux i spowrotem
miec 4 GB Fat32, Partition magic nie chcial mi skasowac partycji wiec
skasowalem ja pod FDISKiem, ale linuxowej nie chcial skasowac ???
pewnie jej nie rozpoznaje i glupieje, a Partition Magic zacza dawac
taki komunikat..... i przy uruchamianiu wyskakuje komunikat:

"Disk 2 (472MB 480c 32h 63s) appears to have partotions created using
a different drive geometry (15h 63s). this serious problem can loaded
to data loss. No partition manipulations should be made to this
product or the operating
system's products. You should back up the data on this, deleted all
partitions, create new partitions under the new drive geometry, and
then restore your data using the backup."

Uwaza ze to dysk 472 MB fdisk tez !!!???
Mimoze pokazuje ze jest partycja 1 GB, ale nie chce jej skasowac (to
ta linuxa)
Co mam robic ????
jak odzyskac dysk, jezeli tu nikt nie wiem PLIZ dajcie namiary na
grupe gdzie mam szukac pomocy !!

Pozdawiam