Re: Radeonik 7500

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 18:37:37 MET DST

> Jak się mają osiągi tej karty do produktów nVidii? Z jakimi są
> zbliżone?

IMHO zblizona do GF2 GTS/Ti lub do GF4 MX420

> Jest coś takiego jak 7500 LE? co to w ogóle jest?

jest czasem LE oznacza pamieci SDR (porazka w 3D), a czasem slabsze
taktowanie rdzenia i pamieci DDR (183MHz)

> Czy opłaca się kupować tego radeona?

zalezy ile masz kasy i jaka masz obecnie karte - jak masz okolo 400zl to
lepiej kupic Radeon 9000 by Sapphire

> Jakiej firmy są te 7500 najlepsze? ( ja słyszałem że oryginalne 'build
> by ati')

dobrze slyszales - a z klonami bywa roznie - na pewno GigaByte lub Hercules
robi dobre a inne np Sapphire trzeba sprawdzic konkretny egzemplaz itd

pozdrawiam