Re: [wycena] Nie mam zielonego pojecia...

Autor: rafi (zr_at_2com.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 17:41:37 MET DST

  Cena może i dobra, tylko kto ci to kupi? Za nie wiele więcej można kupić
   że to jednak lepsza oferta na dzień dzisiejszy?
NIE ! Nie zgadzam sie , przyznaje , ze Athlon ma dużą wydajność, ale nie
każdy jej tyle potrzebuje; Mi przeszkadza np. hałas wentylatora na moim
Duronie. Przedtem miałem celeronka 633 na abit BX 133raid i boxowy wentyl
którego prawie nie było słychać. I nie mówcie że idzie sciszyć sprzęt na
athlonie !!! Chyba ze na wodnym chłodzeniu za pare baniek.....(zresztą jeśli
sie ma szybką grafikę to reszta sprzętu ma drugorzędne znaczenie...)

rafał