Czy ten dysk mi podejdzie?

Autor: Megabyte (megabyte_at_poczta.fm)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 17:40:33 MET DST

Witam grupowiczów.
Chce sobie w najbliższym czasie kupić dysk twardy. Upatrzyłem sobie 120GB
dysk Western Digital z 8MB cache. Moje pytanie brzmi czy ten dysk podejdzie
do mojego komputera? Moja płyta to KOB KT133FSX z kontolerem ATA100. Mam
zainstalowany najnowszy bios. Ani na stronie ani w instrukcji do płyty nie
znalazłem żadnych informacji o ograniczeniach co do pojemności dysków. Ale
czy rzeczywiście ten dysk mi podejdzie? I czy dysk od razy bedzie pracował w
UDMA100 czy trzeba będzie coś ustawiać?

Za wszelkie informacje z góry dziękuje
Megabyte