Re: Pomozcie zlozyc super zestaw Athlon 2200+, na poczatek plyta glowna

Autor: Lukasz (lwysocki_at_wp.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 16:21:31 MET DST

"Bronek Kozicki" <brok_at_rubikon.pl> wrote in message

> Abit-y mają problemy z kondensatorami; zobacz archiwum grupy jak to
> wygląda. Jeżeli nie zależy Ci na podkręcaniu i masz gdzieś w zasięgu
> dobry sklep (z nietypowym towarem) to doskonała byłaby Fujitsu-Siemens
> D1289 . Jeżeli chcesz spróbować podkręcania, to masz do wyboru sporo
> dobrych płyt: MSI KT3 Ultra2 , Asus K7V333 , Soltek DRV5 .
>
> No i pamiętaj, żeby zostawić sobie trochę kasy na pamięć i kartę graf. -
> w tej chwili najszybsza jest Radeon 9700, ale ciężko ją dostać :)
>

> B.

Dzieki za info.
Na podkrecianiu mi nie zalezy - chodzi mi przede wszystkim o stabilnosc.
A jesli chodzi o pamiec i karte grafiki - mam na to osobny budzet:-)
W tej chwili chodzi mi o mozliwie bezkompromisowe rozwiazanie (oczywiscie w
ramach pewnego budzetu:-).
Mysle wydac do 1000zl na plyte, moze ciut wiecej na procesor, do tego moge
wydac max. 1000 zl na szybka pamiec (najchetniej 512 Kb) i do 2000 zl na
karte grafiki. Skladam wszystko po kolei - mam juz dwa komputery, wiec moge
troche dluzej zbierac kase:-)

Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki za info.
Jesli ktos ma jeszcze jakies propozycje - bede wdzieczny.
Lukasz