Re: Jakość obrazu DIV_X a playery

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 15:12:48 MET DST

Użytkownik Wonder <wonderS34_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amcgut$e47$1_at_news2.tpi.pl...
> filmów
> player

> ???
> jakim
>
> Też zauważyłem że CinemaPlayer odtwarza film w leszej jakości niż
> np. Vplayer. Nie chciało mi się dochodzić dlaczego, bo i tak używam
> tylko CinemaPlayera. Apropo, jest nowa wersja CP 1.4.
> www.cinemaplayer.prv.pl

OK dzieki za info !! tez uzywam juz od dawna progra mthe best jak dla mnie
(full obsluga z klawiatury , którą mam puszczoną do drugiego pokoju tam
gdzie TV to jest TO + zwęzanie i poszerzanie obrazu - to dla GF i ich
marginesów i obcinania 800x600 do PAL)