Re: pytanie o abita bx 133raid

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 13:57:09 MET DST

Użytkownik << eMKa >> <emka_at_alert.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amcdvh$g7f$1_at_news.tpi.pl...
> Mam taka płytę, ale bez takich problemów.
> Ale dziwne mi się wydaje, aby kondki były odpowiedzialne za restarty?
> Raczej zasilacz obudowy albo procesor?!

jak zasilacz to zasilanie, a jak zasilanie to musi przeleciec przez
kondensatorki iwec nie zasilacz a one moga być walnięte !!

polookaj czi nie są np. lekko uniesione ,wybrzuszone itp.
a na tą plytę powinno byc 2 lata gwarancji , ja ostatnio naprawialem ABiT BE
6 II (tez kondensatorki wystrzeliły)