Re: komp za 1000-1600zl

Autor: raku (raku.newsNO-SPAM_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 13:52:09 MET DST

Piotrek napisal(a):

> ja mam monitor 14" od okolo 7 lat (!)
> kiedys uzywalem 800X600 przy 75hz
> teraz jestem zmuszony do 1024x756 przy 60hz ale jaos oczy sie nie mecza

życzę powodzenia w niedługich wizytach u okulisty...

ojciec mojej dziewczyny wychował sie na takich monitorach i 60 Hz...
teraz używa 17 calowego monitora, pracuje w rozdzielczości 640x480 (bo w
wyższych nic nie widzi), do tego nakłada na siebie szkła jak denka
weków...

a znam też ludzi, którzy mieszkają obok Bakutilu (przerabiają tam
padlinę na mączki itd - śmierdzi na kilka kilometrów tak, że człowieka
nie opuszcza odruch wymiotny) i nie narzekają...

--
raku
raku.newsNO-SPAM_at_skrzynka.pl