Re: Fic VA 503+ i USB

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 13:15:13 MET DST

Robert P. wrote:
>>Zobacz na stronę
>>http://www.usbman.com/Guides/BelkinMotherboard_cable_assembly.htm
>>i do manuala płyty.
>
> dzieki wlasnie tego szukalem.

Gdzies mi zniknal post twojego przedpiscy wiec korzystajac z twojego
postu chcialem mu podziekowac.

I dziekuje wszystkim, ktorzy cokolwiek odpowiedzieli i nakierowali mnie
na wlasciwa droge. Dzis kupuje sledzia (a wlasciwie to dwa, z dwoma
roznymi standardami gniazd USB bo nie wiem jakie brat ma w modemie ADSL.

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/