Re: [wycena] Nie mam zielonego pojecia...

Autor: rafi (zr_at_2com.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 12:13:54 MET DST

Obudowa ATX midi - zależy jaki zasilacz..., ale myśle że max to 100 zł

 Plyta ASUS CUSL2C ----- 270 zł
O ile jest to TUSL2C i815EP. Nowa taka płyta na gwarancji w
sklepie kosztuje 390 zł. (Nie kazdy o tym pamięta, że kupując w sklepie
można sobie odliczyć potem to. I uwzględniając to w efekcie taka płyta moze
kosztować kupującego ok 320 zł)

 Procesor P3 933MHz - może z 300 zł

 512 MB RAM pc 133 - jakieś 200 zł

 Za ile by mozna cos takiego teraz sprzedac??? Sledze ceny nowych
podzespolow
 ale nie mam pojecia za ile cos takiego by poszlo? :)

A tak wogóle to fajny sprzęt, szkoda sprzedawać....