Re: tv-out

Autor: _Normanos_ (normanos_at_wp.SPAM-SUXX.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 12:07:20 MET DST

2late napisał(a):

> To się włąśnie pytam,

w troche zakręcony sposób ;)

> jak lepiej podłączyć - do magnetowidu czy
> telewizora?

oczywiście, że do TV, po co jeszcze sygnał przepuszczac przez video? No
chyba, że chcesz cos nagrac z kompa. Najlepiej podłączyć svhs-svhs
wtedy jest najlepszy obraz. Ale w taki przypadku muzyka idzie z karty
muzycznej do miejsc agdzie masz głosniki - w moim przypadku to jest
głupie rozwiązanie (głosniki 10m od TV) więc podłączyłem kablem svhs
(komp) - cinch muzyczny (komp) <--> euro (tv). w ten sposób mam dzwięk
i obraz w TV. Przy dobrej karcie, dobrym TV i dobrym kablu nie
dostrzeżesz różnicy przy kablu euro i svhs.. sprawdzałem..

>Ile kosztuje 10 m. kabla SVHS?

ok.25-40 zł
zobacz na allegro, ja tam kupiłem, jest spora oferta.

--
   __o     Normanos Roweros Pedziwiatros
 _`\<,_            GG #1798800