Re: male kino domowe

Autor: mar00ha (mar00ha_at_#no_spam#w.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 11:30:59 MET DST

Użytkownik "Wozik" <wozik_at_stone.pl> napisał w wiadomości
> Ale ja mam Live! 1024, więc musiałbym zmienić na 5.1 lub Audigy.

No to fakt.
Jeżeli myslisz o późniejszym podłączeniu dźwięku do dobrej klasy HiFi to
polecam Audigy.
Jezeli do zestawów głośników komputerowych to Live! z obsługą 5.1 i
dekoderem AC3 wystarczy. Zastanów się może też nad jakąś inną marką niż
Creative, jeżeli chodzi o samą kartę-SB sprawiają czasem sporo problemów ze
sterownikami!
Sam mam Audigy i używam Win98(płyta MSI i845e Max z Cel 1.7) i nie miałem
problemów. Natomiast z wypowiedzi użytkowników na formum Creative'a wynika,
że jest sporo problemów z WinXP, i/albo niektórymi chipsetami i płytami
głównymi... Radziłbym najpierw zorientowac się, czy ktoś używa konfiguracji
podobnej do Twojej i czy nie ma jakichś problemów.

mar00ha