Re: wyprzedaz sprzetu kompowego w MediaMarkt - czy warto ?

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 11:05:02 MET DST

Użytkownik "Jacek" <golfmaster_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> ok
> a cus takiego w MC
> XP 1700, 128 Ram, GF 2 MX 400 64MB, dysk 40GB, CD, FDD, mysz, klawiat.
> + monitor samtron 76E 17"
> za 1950 zl
>
> Monitor nieciekawy i na allegro ktos hurtowo sprzedaje takie zestawy bez
> monitora od 1300 zl,
> ale czy warto w ogole wchodzic w athlona, gdy uzywalem zawsze pentium ?

Jesli plyta markowa a te marne 128 M to DDR to moze sie oplaca ale bedziesz
musial po zakupie sprzedac karte graficzna i dolozyc na zakup lepszej ktora
wykozysta potencjal twojego procesora do tego dokupic nastepna kostke Ramu
bo 128 to juz dzis za malo.
Za te pieniadze sam zlozyl bym Ci cos znacznie lepszego ;)