Re: nagrywarka widzi 703 MB zamiast 800MB

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 10:37:52 MET DST

Użytkownik siksomoto <tranced_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3d88ffcc$1_at_news.faq.net.pl...
> Witam Szanownych Grupowiczow, prosze o rade w sprawie nastepujacej,
> kupilem ostatnio plyty o pojemnosci 800 MB, ale nie moge nagrywac na nie
> tyle,
> tylko 703 MB, bywaja takze problemy z czytaniem tych nagranych plyt np. 50
> MB
> na plycie, a w innych cd-rom'ach/komputerach.nie widzi plyty.
> Mam najnowsza wersje ECDC platinum z upgradem.
> Nagrywarke LG x24.
> System Win98SE.
>
> Za wszelkie pomocne uwagi/wskazowki bede wdzieczny.

a w opisie / instrukcji/ info producenta masz podane ze obsługuje 800MB ??

looknij jeszcze na cdrinfo.pl i obejrzyj swój model (nie będe robiłtego za
ciebie)

a potem miej pretensje do siebie ze kupiles LG !! ( bo LG to niestety ...
shit , ani obsługi zabezpieczen, ani doozych plytek - poza modnym napisem LG
nie wiele do zaoferowania , ale na pewno fejnie miec w domu pralke LG i
mikrofalówke LG i mini wieze LG i psa na zwac LG - sie wie...... )