Re: plyty CDRW esperanza shit ??

Autor: jak chcesz napisac usun to z adresu (_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 10:39:16 MET DST

adasiek wrote:

> czyli TDK uznalo serie za tak poza normami, ze powiedzieli "wyrzucamy
> na smietnik" a esperanza na to: "niemozliwe, kupujemy";

Cos w tym jest - kiedys tez popelnilem blad i kupilem ten szajs -- padly
wszystkie - dokladne ogledziny pod swiatlow ujawnily przyczyne - braki
nosnika - jak "sitko"

Kupowalem rozne szajsy - zawsze dzialaly poza tym jednym przypadkiem - i to
nie byl przypadek - cala partia skopana. (ja kupilem tylko pare sztuka -
kumpel szpule ;)))