Re: Naprawdę na Radeonie 7000 nie da się grać ?????

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 10:18:57 MET DST

Użytkownik Gupik1 <Gupik1_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amc00n$19q$1_at_news.onet.pl...
> Przecież ma niby 64MB DDR (ale nie ma czegoś tam, jakiegoś T&L) :(
> Czyli w wolfa i quake nie pogram???????

Misiu, odpowiedzieli ci loodzi a ty tu nowy watek zaczynasz :

to ze ma TYLE pamieci o niczym nie swiadczy

napisali ci wyraznie ze ta karta jest wolna, wolniejsza od GF 2mx 400 (nawet
z 32 MB SDR)
moze troche szybsza od GF2MX 200
a wiem to dlatego ze sam ma ta karte (w pracy) i czase mjak puszałem doozo
neij wymagajace gierci to tez cieło
- dalo sie grac w rozdzialczosciach 340x400 i temu podobnych
ta karta jest do zastosowan typowo biurowych, jest uboższą wersjąkarty ATi
RADEON 256 - karty juz dosc starej
uboższą dlatego ze nie tylko nie ma jednostki T&L ale taksze obcięto jej o
polowe potoki teksturujące - inaczej /prosciej mówiąc wykastrowano ją
strasznie jesli chodzi o wydajnosc - po to aby zapełnic looke na rynku
low-end

prosze juz nie pytaj sie setny raz OK !!

jak masz malo kasy to kup :

GF2MX400, KYRO II, ATI RADEON 7500( lub wersje LE), moze GF 2 Ti, GF3 Ti,
ATi 9000 (ale to juz drozej)