CD-Romy 52x ?

Autor: Pimpek (pimpek_at_poland.com)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 09:44:22 MET DST

Witam!

    Potrzebuję w najbliższym czasie zakupić CD-ROma. Niestety w hurtowni są
już tylko 52x. Przez moje ręce do tej pory przechodziły głównie LG i o ile z
modeli 40 i 48x byłem zadowolony to 52x przy zgrywaniu cd-audio pomiędzy
utworami robił PSZZZZZZZT!!!, a programy do spowalniania nie zbyt dobrze
sobie z tym napędem radziły. W związku z powyższym mam pytanie - jakie macie
doświadczenia z napędami 52x marek MSI, Samsung i Sony. Starsze Samsungi
były do bani - może te 52x są lepsze (a przy okazji są najtańsze). Proszę
pilnie o jakieś uwagi z eksploatacji modeli 52x w.w. marek.

Pozdrawiam - Paweł