Re: Jakość obrazu DIV_X a playery

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 08:21:51 MET DST

Użytkownik Sancho <pronah_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amborf$9u9$1_at_news2.tpi.pl...
> Grupowiczom Cześć!
>
> Pewnie NTG, ale może. Mam pytanie odnośnie jakości odtwarzania filmów
div_x,
> w divx playerze dołączanym do kodeków np 5 uzyskuje lepszy obraz niż w
> Vplayerze lub ALLplayrze, wszystko było by ok. gdyby jeszcze divx player
> wyświetlał teksty, również w windows media player jakość wyświetlanego
> obrazy jest lepsza niż w Vplayerku, może mam coś źle skonfigurowane,
proszę
> o pomoc...

moze .....

a moze NTG ...
a moze pozostale playery nie wyswietlają filmy nie uzywając kodeka 5 ???
a moze spróbuj CinemaPlayer i w menu Plik\Urzywane filtry looknij jakim
kodekiem ci odtwarza ???
jesli nie 5 t ozainstaluj jeszcze raz 5 i po drodze powiniem zapytac czy
domyslnie odtwarzac wszystko 5