Re: Redeon 7000 czy Kyro II

Autor: Lechu (lechn_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 08:16:23 MET DST

Użytkownik maczo <maczo1_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:MPG.17f2e15fd2b8b364989805_at_tucows.task.gda.pl...

> Obie karty PowerColor w cenie okolo 200zl
> ktora wybrac (na wiecej mnie nie stac i nie potrzebuje)
>
> z gory dzieki za odpowiedzi uytkownikow obu tych kart
>
> pozdro
> Grzegorz

Dwa miesiace temu tez mialem ten dylemat. Postawilem na KyroII z TV-out.
Choc musze przyznac ze bardzo kusila mnie mozliwosc pracy dwumonitorowej
(lub monitor i TV) dostępna w kartach ATI (Hydravision). Jezeli zas chodzi o
Kyro, to bardzo dobrze skaluje sie z procesorem i rozwija skrzydla dopiero
przy mocniejszym procku. Obraz na monitorze jak i na TV jest dobrej jakosci.
W grach tez wszystko wyglada sensownie. Ogolnie nie zaluje wyboru.
Pozdrawiam
Lechu