Tools'y SEAGATE i Barracuda IV

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 08:18:08 MET DST

kupilem 40GB BARRACUDE IV i za chiny nie moge jej zainstalowac na KT 133A
(MSI K7T LE) , użylem Disk Wizzarda z bootdyskietki i po zalozeniu partycji
FAT 8000MB , po uruchomieniu wyświetla 3,4GB ????
do tego po formacie /S i ustawieniu aktywnej partycji nie bootuje - stoi i
nic nawet komunikatu nie wyrzuci ZWIS

próbowałem tez wyzerowac dysk i puscic instal XP z CD - zalozył partycje
skopiował pliki i po resecie ZWIS prze bootowaniem (to samo)

potem znowu zalozylem fdisk'iem partycje pod WIN 98 SE i po formacie to samo

moze zna ktoś narzędzie które pozwoli mi zalozyc poprawnie partycje i
wybootowac ten cholerny dysk ..

(a.... dysk osobmo na Primary i zadnych innych dysków, moge jeszcze
spróbowac bootnąc z Promisea, ale i tak chce miec go na zwyklym IDE)