znikajace partycje

Autor: vladi FNM (wstan_at_o2.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 07:17:17 MET DST

witam klubowiczow i przepraszam jezeli pomylilem grupe ale sprawa jest
powazan, po defragmentacji dysku znikneły mi dwie partycje oznaczone D i E
na miejsce D pojawil sie CD ROM i generalnie jest do du... pomozcie coo
zrobi uruchomilem kompa przez [F8] ale tam tez nie ma partycji kolejnych,
jakiejestwytlumaczenie i moze ktos mi pomoze jak sobie ztym poradzic.
dzieki wielkie
vladi

--
|| gg 1136350 ||
 "It is easier to be wise for others than for ourselves"