MSI Ti4200 TD64...

Autor: Ridah (ridah_at_infinity.net.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 05:02:22 MET DST

Qpilem dzisiaj sobie nowa grafike MSI Ti4200 TD64, wszystko by bylo super
gdyby nie to ze jak wlacze tryb pracy AGP X4 to w grach pokazuja sie
artefakty (jakies pionowe kreski lataja) 3dmark nie dochodzi do konca,
zawiesza sie podczas wgrywania testu point sprites. A na dokladke nie dziala
mi prgramiku od MSI regulowanie obrotow wiatrolka, wogole jest ona nie
aktywnam tak samo jak jakies tam napiecia.... normalnie nie wiem co mam juz
robic! Po zmianie na AGP X2 wszystko obiawy znikaja...

Chcialem sie nacieszyc nowa grafa a siedze tu juz kilka godzin i sie tylko
denerwuje ;(

Robilem juz wszystko, najnowsze VIA sterowniki do plyty, rozne detonatory,
mam najnowszy bios do plyty, robilem bios jeszcze raz karcie, chociaz i tak
miala najnowszy, mam wszystkie updaty do windowsa... Nie wiem sam co jeszcze
wymieniac!

Jak mi ktos pomoze to naprawde ozloce bo mi juz rece opadaja :(
Czy to moze byc grafa zepsuta czy co ??

Moj sprzet:
Xp 1600
Asus A7V266-C
256 DDR 266
Obudowa Codegena 6061L, syf wiem o tym ale wszystko jest tak samo jak mam
tylko nawet twardziela podlaczonego i nic wiecej!

Pozdrawiam i dziekuje bardzo za wszelkie rady!!!

Ridah