Re: Ostatnie pytanko: Liteon 40/12/40, Taec 24/10/40 , LG 32/10/40

Autor: Janek (nospam-nothing_at_polbox.com)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 23:39:26 MET DST

Użytkownik "Gupik1" <Gupik1_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> To już ostateczne opinie. Proszę o zestawienie (miejsce 1,2,3). Jak można
> to jakieś opinie i wady każdego modelu. Większość opowiada się za
Liteonem,
> ale podobno jest on głośny. Czy w którejś z tych nagrywarek istnieją
częste
> problemy??
> Słyszałem opinię, że Liteon po roku użytkowania jest do wyrzycenia, czy
> toprawda???

Dude! Po co tyle nowych topicow?

Zestawienie (pod wzgledem _funkcjonalnosci_)

1) Liteon / Teac
2) LG

Od LG to bym sie trzymal z daleka. Robia numery. A moj liteon 40_at_48 40125W
wypalil w zeszlym tygodniu swoja 10 duza sztyce (100) i dalej dziala :-). W
praktyce bedzie troche wiecej, bo nie licze cd ktore kupowalem w pudelkach.
No ale to dopiero pol roku. Zobaczymy co bedzie dalej.

Liteon ma koszmarna opinie bo jego nagrywarki z "pierwszego okresu" ponizej
x12 byly bardziej awaryjne od LG w ich "najlepszych" czasach.
Teraz sie duzo poprawilo.

I jeszcze jeden update do moich postow ponizej - zamow sobie LiteOn 40246 -
jego bedzie mozna overclockowac do x52 (tak sie przynajmmniej mowi na
cdfreaks).

Pozdro.
-Jan