Re: Win98SE i dwa napedy ATAPI

Autor: Mazur (matmaz_at_niecierpiespamu.wp.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 23:50:57 MET DST

In article <amarda.3vvmk9b.1_at_kretyn.kretynozol>, podolany_at_poczta.wp.pl
says...
> ?????????????
> od kiedy sie ustawia dma na zworkach? w jakich napedach? high-end?

A czy ja napisalem ze "ustawic dma"???? Moze umiesz czytac, ale nie
wiesz co jest napisane.

> ?????????????
> jak oba urzadzenia wepnie jako np. mastery, lub ogolnie zle wepnie, to
> mu wywali przy starcie "hard disks fails"

Bzdura! Piszesz tak, jakbys sprawdzal to na kazdej mozliwej plycie i kazdym
rodzaju napedu. Cdromy moga swobodnie zostac uruchomione, nawet gdy
zwroki (napisze to dla ciebie) _za_pomoca_ktorych_ustawia_
sie_tryb_pracy_master_lub_slave_ sa zle ustawione!!!!! Sprobuj, a potem sie
produkuj na grupie.

Pozdrawiam

--
Moj adres mailowy wymaga korekty!