Co padlo - proc czy plyta?

Autor: Jacek Bonicki (boni_at_polbox.com)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 23:16:25 MET DST

Witam i pytam

Od jakiegos czasu komp mi nie startuje, tzn. po wlaczeniu _czasami_
(najczesciej, jak postoi troche bez pradu) wyswietla test pamieci, ale
generalnie to ekran jest czarny. Sprawdzilem juz RAM, karte graf. i
wszystko inne i sa sprawne, nie mam tylko jak sprawdzic plyty i proca.
Proc to duron 700 (nie podkrecany), plyta to MSI k7tpro2-A wyposazona
w diody informujace o problemach ze sprzetem - sek w tym, ze jak
komputer sie wiesza to w dosyc losowych momentach (tzn. raz diody
pokazuja na kontroler floppy, innym razem na procesor, czasami na BIOS
itd.)

Tak wiec pytanie: co najprawdopodobniej sie popsulo: proc czy plyta?

pozdr.

--
   |__/                Jacek Bonicki                 \