plyty CDRW esperanza shit ??

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 20:29:08 MET DST

kupilem sobie ostatnio dostc tanio 2 plytki CD-RW
(wielokrotnego nagrywania) f-my Esperanza
(700 MB, 10x)
nieststy nie udalo mi sie na nich nic nagrac na mojej
domowej LG 8080B (RW 4x) - pojawia sie napis ze
nie moze nagrac na takim medium, przy odczycie pokazuje
plyte z 130 KB nagrania (sektory fabryczne??)
nie mam pojecia czy kupilem spieprzone plyty
(nagrane,popsute ???) czy ten model nie jest obslugiwany ??

LG-zercom dodam, ze nagrywarka w mojej pracy
topowa Yamacha na SCSI (obecnie ponad 1K zl)
ma ten sam problem z tymi plytami

ZOMO