Odp: Odp: Gravis ultrasound max ;(

Autor: Piotrek (plonker_at_go2.pl.NOSPAM)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 20:20:47 MET DST

> kupilem za 10zl Gravisa i bardzo tego zaczynam zalowac.

przykro mi, sprzedawca cie nie poinformowal chyba o tym ze era GUSów
skończyła się z nadejściem ery windows95 (z tego co wiem to własnie tak
było)
ten GUS to niezła zabawka jeśli masz gdzieś jakiś stary komputer np.pentium
75 lub nawet jakiegoś szybkiego 486DX, kiedyś niektórzy ludzie potrafili na
takim sprzęcie pokazać demko (grafika + muzyka) że oczy wychodziły ;-)
 GUS był wtedy najlepszą kartą dziękową do gier (to tak jak dzisiaj SB
AUGIDY)

pozdro