Re: Zrzucanie filmów z kamery na komputer by FireWire

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 19:05:32 MET DST

"ONYX" <cory_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:am9ps6$qhc$1_at_news.onet.pl):

> Podłączyłem kamerke, system ją wykrył, zarządał jakichś
> sterowników (sony nie dołączyło żadnej płytki ze sterami !) .
Nie potrzeba, FW jest obslugiwane przez wiekszosc aplikacji, obsluga
kamery musi byc zawarta w aplikacji (dla pelnego wykorzystania funkcji)

> Visual Studio, nie widzi kamerki. Kamera jak rozumiem ma być w
> pozycji player.
Sprobuj Adobe Premiere 6 (Uwaga! drogie!). Obsluguje wiekszosc kamer,
nie musi byc w pozycji Player (nawet moze byc wylaczona). Podajesz
zakres klatek do wczytania i reszta zrobi sie sama, mozesz zrobic
podglad materialu z kamery na monitorze i materialu zmontowanego w
komputerze na wyswietlaczu kamery - FW to potega.

> Z jaką max. rozdzielczością można ściągać ??? Jaki
Chyba w PAL, raczej wiecej sie nie da.
Pozdrawiam
Egghead