Re: AMD - oryginalne wiatraki dla Athlona XP

Autor: _Wojtek_ (wojtek_at_usun.to.z.adresu.rabobank.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 18:01:52 MET DST

Sprobuj przelozyc ten wentylator z przodu do tylu pod zasilacz i odwroc go
tak zeby wydmuchiwal cieple powietrze z obudowy. Powinno byc lepiej. Z
reguly wentylator w zasilaczu jest za slaby zeby usunac cieple powietrze,
poza tym cieple powietrze gromadzi sie na gorze i jesli ten od przodu zasysa
zimne z dolu to to wszystko ma sredni sens.