Re: problem z niepotrzebnym linkiem w tray-u [ot]

Autor: tn (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 16:56:11 MET DST

Jeśli pytający nie umie wywalić dialera to już widać co na ten temat może
wiedzieć , czyli niewiele , nie pisałem mu msconfig i koniec , a skąd kolega
miałby wiedzieć co to msconfig . Jak by wiedział to by się nie pytał jak Ty
to piszesz lama , a grupa jest dla wszystkich i nie trzeba kolesia obrazać
że lama i nie myśli . A Ty wyluzuj bo nie urodzłeś się z kompem i nie raz
pewnie pytałeś się kogoś takie rzeczy że teraz głupio było by Ci się pytać
na gruie , daj szanse innym dowiedzieć się czegoś nowego , jeśli nie chcesz
pomóc to nie odpisuj to nie jest grupa pl.comp.pecetprofi ;-)
pozdrawiam tomekn